Uszkodzenia w transporcie

Przed odebraniem przesyłki sprawdź czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie, czy nie ma widocznych uszkodzeń zewnętrznych. Jeżeli paczka dotarła uszkodzona, poproś kuriera o sporządzenie odpowiedniego raportu. Zalecamy także odmówienie przyjęcia wysyłki i skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 731 998 078.

W przypadku pobraniowych przesyłek po uiszczeniu opłaty u kuriera i pokwitowaniu możesz sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności sporządzany jest odpowiedni protokół, który stanowi podstawę reklamacji.

Wady fabryczne bądź niezgodność towaru:

Jeżeli towar, który zakupiłeś ma fabryczne wady lub jest niezgodny z opisem, należy wykonać następujące czynności:

  • Powiadomić nas o zaistniałej sytuacji poprzez e-mail – kontakt@zdroweterapie.pl
  • Napisać pisemne oświadczenie, które będzie zawierało następujące informacje:
    powód reklamacji
    forma rekompensaty
    adres zwrotny
    numer konta, na który dokonać zwrotu (w przypadku pobrań i płatności przelewem tradycyjnym – nie dot. Przelewy24)
  • Produkt, oświadczenie oraz paragon odesłać do nas na adres:

Zdrowe Terapie
ul. Mikołaja Kopernika 23
81-404 Gdynia

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. W ciągu 7 dni od podjęcia decyzji wyślemy do Ciebie kuriera po odbiór reklamowanego produktu.
Jeżeli reklamację uznamy za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni odeślemy reklamowany produkt.

Jeżeli pojawią się dodatkowe pytania, chętnie na nie odpowiemy. Skontaktuj się z nami mailowo bądź telefonicznie.

Zwroty

Ze względu na specyfikę towarów, a także konieczność zagwarantowania właściwych warunków przechowywania suplementów diety, nie przyjmujemy zwrotów zakupionego towaru i nie wymieniamy towaru, z wyłączeniem pozytywnie rozpatrzonych reklamacji oraz przypadków odstąpienia od umowy na zasadach opisanych w regulaminie.