Stan realizacji zamówienia

Na adres e-mail podany przy zamówieniu czy rejestracji będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji złożonego przez Ciebie zamówienia. W przypadku zarejestrowanych użytkowników, po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji wszystkich złożonych przez Ciebie zamówieniach.

 

Dostępność produktów

Informacje dotyczące dostępności produktów podane są w karcie produktu. Jeżeli produkt nie jest dostępny w danym momencie lub w ilości jakiej potrzebujesz, skontaktuj się z nami poprzez e-mail: kontakt@zdroweterapie.pl lub telefonicznie: 731-998-078. Postaramy się sprowadzić produkt specjalnie dla Ciebie.

 

Czas oczekiwania na przesyłkę

Na podany przez Ciebie adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania zamówienia = termin realizacji w sklepie + czas dostawy

Termin realizacji zamówienia w sklepie jest zależny od dostępności produktów i wybranej formy płatności. Zamówienia opłacone za pośrednictwem szybkich płatności (przelewy24, blik) staramy się realizować tego samego dnia. Zamówienia opłacone tradycyjnym przelewem wysyłamy gdy wpłata wpłynie na konto. W pilnych przypadkach możemy wysłać zamówienie po przesłaniu do nas potwierdzenia przelewu, jednak prosimy o wcześniejszy kontakt z Obsługą Klienta.
Ważna jest również godzina złożenia zamówienia. Paczki Poczty Polskiej są odbierane przez kuriera ok. 10:00, natomiast kurier InPost odbiera od nas przesyłki ok 14:00.

Czas dostawy zależy od wybranej formy dostawy. Z doświadczenia wiemy, że większość paczek wysłanych za pośrednictwem InPost dociera do Klientów na drugi dzień. W przypadku Poczty Polskiej dostarczenie przesyłki zajmuje około 3 dni.

 

Formy dostawy

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • InPost paczkomaty – przedpłata lub pobranie (płatność w paczkomacie)
  • InPost kurier – przedpłata lub pobranie (płatność u kuriera)
  • Poczta Polska – przedpłata lub pobranie (płatność u kuriera)

 

Koszt przesyłki

  • InPost paczkomaty przedpłata – 9,90 zł
  • InPost paczkomaty pobranie – 12,49 zł
  • InPost kurier przedpłata – 12,90 zł
  • InPost kurier pobranie – 15,90 zł
  • Poczta Polska przedpłata – 14,99 zł
  • Poczta Polska pobranie – 16,99 zł
  • DARMOWA WYSYŁKA przy zamówieniu na kwotę od 199 zł

 

Formy zapłaty za zamówienie

W naszym sklepie zapłacić za zamówienie możesz na kilka sposobów:

  • tradycyjny przelew na konto bankowe (numer konta podany jest w zakładce “płatności”),
  • płatność za pobraniem (u kuriera bądź w paczkomacie – w zależności od wybranej formy dostawy),
  • płatność elektroniczna (przelewy24 oraz blik).

Szczegółowy opis form płatności

 

Kupony rabatowe

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów. Otrzymany kod należy wpisać podczas podsumowania składania zamówienia w określonym polu.

Pamiętaj proszę, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności bądź ważny jest do wyczerpania zapasów. W sytuacjach jak opisane powyżej kod rabatowy przestaje być aktywny – rabat nie zostanie przyznany.

 

Potrzebuję faktury VAT

Nie ma problemu! Za zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi, zaznacz opcję „faktura” i wypełnij potrzebne dane. Zwróć też uwagę na adres wysyłki. Jeżeli jest inny niż dane do faktury – podaj adres, na który ma być wysłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 

Edycja zamówienia

Modyfikacja Twojego zamówienia jest możliwa jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. Kiedy zostanie odebrana przez kuriera nie mamy już możliwości dokonania zmian w zamówieniu. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48 731 998 078

 

Anuluj błędnie złożone zamówienie

Zamówienia można anulować jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. Kiedy paczka zostanie przekazana pośrednikowi – nie mamy możliwości anulowania zamówienia. Jeżeli chcesz anulować zamówienie – skontaktuj się z nami jak najszybciej, najlepiej telefonicznie: +48 731 998 078

 

Gdzie jest moja przesyłka?

Kiedy wyślemy do Ciebie zamówienie, otrzymasz wiadomość e-mail z podanym numerem listu przewozowego oraz linkiem do strony, na której możesz na bieżąco śledzić gdzie w danej chwili znajduje się Twoja przesyłka.

 

Reklamacja

Paczki dostarczone przez przewoźnika prosimy sprawdzać przy odbiorze. Dokładamy należytej staranności, aby zamówienie jak najlepiej zabezpieczyć przed wszelkimi możliwymi uszkodzeniami spowodowanymi transportem. W przypadku gdy paczka nosi widoczne ślady uszkodzeń, należy koniecznie zgłosić informację od razu u kuriera.

 

Zwrot

Ze względu na specyfikę towarów, a także konieczność zagwarantowania właściwych warunków przechowywania suplementów diety, nie przyjmujemy zwrotów zakupionego towaru i nie wymieniamy towaru, z wyłączeniem pozytywnie rozpatrzonych reklamacji oraz przypadków odstąpienia od umowy na zasadach opisanych w regulaminie.